3 תשובות
למה לא למדתי את זה?! בסוף החופש יש לי את הבגרות ואף פעם לא שמעתי על לנסקי הזה וגם לא על המודל הזה :o

בכל מקרה, המורה שלי גם אמרה את זה אבל בהקשר של האינטראקציה הסימבולית ואז שוב כשלמדנו על התיאוריה של קולי.

אני חושבת שהמשפט הזה היה נכון תמיד אבל הוא בא לידי ביטוי יותר בפוסט מודרניזם כי פתאום העולם השתחרר מהנורמות המקובעות והספציפיות של העבר ונכנסו לתקופה יותר מודרנית, מאפשרת, עצמאית.

הזכרת גם התפתחות טכנולוגית, לא למדתי על המודל הזה אבל בכללי זה נשמע לי די הגיוני. פתאום המידע הוא רב יותר ובא ממקורות שונים ופתאום יש שני פנים לאמת ואתה בוחר במה להאמין.

בלי קשר, זה מזכיר לי תוכנית שראיתי היום בכאן שקשורה יותר למושג מתחום הפסיכולוגיה- הטעיה שקרית שבו המוח כבר משוחד ומקובע לדעה מסויימת ולמרות שיציגו לו שני דברים שונים, הוא יבחר להאמין לזו שתואמת את הדעה שכבר גיבש ןיפסול את הדבר השני, או יעוות אותו וישנה אותו כדי שיתאים לדעה שהוא כבר מחזיק.

לא בטוחה אם זאת בתשובה שרצית אבל מקווה שבכל זאת עוזר איכשהו.
שואל השאלה:
עוזר, וואו את טובה בסוציו. יש תפקיד חוקר מדעי ההתנהגות בצבא אם זה מעניין אותך
תודה!!

אני יודעת :( רציתי מיון למאבחנת בין היתר וקיבלתי משהו אחר.
באותו הנושא: