התחברות
הרשמה
היה לי טסט הכל עבר חלק וטוב רק בחניה עליתי על המדרכה יעבירו אותי?
24 במרץ 2021, 15:52
טסט
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אם נהגתי טוב כל הטסט ובסוף של הטסט בטעות עליתי קצת על המדרכה פעמיים מכשילים על זה? ( על אותה מדרכה מלחץ)
דחוף בחניה ברורס במקביל איפה הידית של הרכב אמורה לגעת על המדרכה ממש בקצה או באמצע??
היה לי טסט הכל היה טוב ו חנייה עליתי קצת על המדרכה נתן לי לתקן והצלחתי ומבואסת נראה לכם שלא עברתי על זה?
היה לי טסט מושלם אבל בדרך חזרה לחניון בפניה עליתי על המדרכה ממש בקטנה.
אם כל הטסט הלך לי ממש טוב אבל עליתי טיפה על המדרכה בחניה. מכשילים על זה?
אם עליתי בטעות קצת על המדרכה כשפניתי ימינה בטסט, בטוח בטוח נכשלתי??
היה לי טסט בבוקר, אחרי 2 דקות הוא נתן לי לעשות חנייה ולא התמקמתי טוב עם האוטו נכנסתי וזה היה ממש צמוד ונגעתי במדרכה
אם בחנייה במקביל בטסט עליתי על המדרכה...
מהן הפעולות כשעושים חנייה ברוורס ונתקעים במדרכה?
חניתי את הקטנוע בחניה של רכב בסופרמרקט ואז נהג התעצבן עלי ודרש ממני לפנות את החניה ולחנות על המדרכה והוא רוצה להזמין לי משטרה מה עושים?
היום היה לי טסט ובחנייה עליתי על המדרכה וזה בכלל לא רשום בהערות הבוחן .. איך ???