10 תשובות
אין מה לעשות חחח
זו דרך הטבע :) גיל זה רק מספר, אל תהיי עצובה בגלל זה
אין מה לעשות, תקבלי את זה
את עדיין ילדה ויש לך חיים שלמים לפנייך וזה נראה לי כמו אחלה גיל
ואפשר להתנהג כמו ילדים בכל גיל:)
את עדיין ילדה ויש לך חיים שלמים לפנייך וזה נראה לי כמו אחלה גיל
ואפשר להתנהג כמו ילדים בכל גיל:)
להפנים שזה לא אפשרי ולהתמודד
לא משנה בת כמה את העיקר את צעירה בנפשך
גיל זה לא כמה זמן את חיה זה איך הזמן שאת חיה משפיע עלייך. אם תיקחי בסבבה ותישארי צעירה ברוחך את תרגישי אותו דבר גם אם כבר לא תהיי אותו דבר
חחח חחצ
אני בן 23 ותאמיני לי שאם הייתי יכול לחזור כמה שנים אחורה הייתי עושה את זה. אבל אלה החיים, אנחנו גדלים ככל שהזמן עובר. צריך להבין את זה ולקבל את זה. יש דברים שאי אפשר לשנות ואי אפשר להילחם בהם
שואל השאלה:
הנה עובדה שבגילי אני עדיין בסטיפס ומדברת עם בני נוער וכיף לי ככה ... מסרבת לגדול ):
הנה עובדה שבגילי אני עדיין בסטיפס ומדברת עם בני נוער וכיף לי ככה ... מסרבת לגדול ):
אנונימית
זה יגיע בסופו של דבר, אי אפשר להילחם בחיים, וזה שאת עדיין פה מוגברת עם בני נוער לא סותר את זה.
באותו הנושא: