4 תשובות
עצב ושמחה ביחד, קשה להסביר את זה
סוג של התלהבות ופרפרים בבטן ואם אני מזדהה איתו בקטע עצוב אני מרגישה עצב ומרגישה עומק מסוים כאילו השיר הזה מדבר במקומי
שמישהו שחשוב לי יהיה לידי
ושיחבק אותי
באותו הנושא: