10 תשובות
אולי
יכול להיות שסתם יש לו חרדה חברתית או חוסר ביטחון מסויים
ספק שזו הפרעה טורדנית כפייתית
ספק שזו הפרעה טורדנית כפייתית
אנונימית
שואל השאלה:
אין לו פיגור אני מקווה שאת צינית , פיגור מאבחנים ממש בגיל מוקדם .
אין לו פיגור אני מקווה שאת צינית , פיגור מאבחנים ממש בגיל מוקדם .
אנונימי
שואל השאלה:
איך אני יודע שהוא כזה, כי גם אני כשאני מדבר עפות לי מחשבות באמצע ואז זה יוצא הזוי ומחורבש זה סיוט .
איך אני יודע שהוא כזה, כי גם אני כשאני מדבר עפות לי מחשבות באמצע ואז זה יוצא הזוי ומחורבש זה סיוט .
אנונימי
להגיד שיש לבן אדם הפרעה טורדנית כפייתית על סמך ההתנהגות שלו זה דיי מוגזם
מסכימה עם אנונימית
אבל לא פוסלת את האפשרות שיש לו משהו
הכל יכול להיות
מסכימה עם אנונימית
אבל לא פוסלת את האפשרות שיש לו משהו
הכל יכול להיות
שואל השאלה:
כי אני יודע לזהות מישהו שנמצא בבעיה שלי חח
כי אני יודע לזהות מישהו שנמצא בבעיה שלי חח
אנונימי
גם לי יש ocd רק אומרת
כאילו יש מצב שיש לו לא בטוחה
כאילו יש מצב שיש לו לא בטוחה
שואל השאלה:
מסכן שהוא לא מודע לזה ... :(
מסכן שהוא לא מודע לזה ... :(
אנונימי
קרה לטובים ביותר מה אני אגיד
שואל השאלה:
חח אולי יש תקווה
חח אולי יש תקווה
אנונימי
באותו הנושא: