3 תשובות
לא. לא לי לפחות.
אף אחד לא מושלם, גם לי יש "פגמים". תהיי בטוחה שאם מישהו יאהב אותך באמת זה הדבר האחרון שיפריע לו.
למה שזה יפריע למישהו שיש לך צלקת בגב? ואפילו אם זה כן מפריע מה את יכולה לעשות עם זה?
בכלל לא יפריע לי, אולי אפילו יעלה, זה מגניב