9 תשובות
גם אני כזאתת סיוטט
וואי זה סיוט אני גם כזאת
אנונימית
ואני מזל דגים אז בכלל... צריך לעשות אם זה משהו
לול אני מזל סרטן
זה קשור?
זה קשור?
אנונימית
תחפשי בגוגל מזל דגים תביני...
סבבה
אנונימית
על פי השאלה רואים שאת לא אוהבת אותך כלכך...
את צריכה לאהוב את עצמך ולהשקיע בעצמך ואז, כשתביני שאת שווה ברמות ( לא בהכרח במראה החיצוני) אז אנשים אחרים גם ירגישו את הוייב שלך!
אם צריכה עוד משהו או שלא הבנת תגידי
את צריכה לאהוב את עצמך ולהשקיע בעצמך ואז, כשתביני שאת שווה ברמות ( לא בהכרח במראה החיצוני) אז אנשים אחרים גם ירגישו את הוייב שלך!
אם צריכה עוד משהו או שלא הבנת תגידי
זוגיות זה לא עניין של מספיק טוב שה עניין של התאמה
איך לעאזאל מזלות קשורים לזה? די לדחוף אמונות תפלות בכל מקום
איך לעאזאל מזלות קשורים לזה? די לדחוף אמונות תפלות בכל מקום
את צריכה לעבוד על הערכה עצמית. לחפש את הצדדים הטובים שבך, לשפר את עצמך. אני מכיר הרבה בנות שנראות טוב אבל עם אופי של עכברוש ואז כל היופי הזה לא שווה כלום. מעדיף מישהי שנראית סביר אבל עם אופי חמוד.
באותו הנושא: