8 תשובות
יש צבועים גם משמאל וגם מימין וגם מהמרכז אז כל מה שאמרת שם זה כלכך מיותר...
אנשים צבועים כי הם צבועים לא כי הם מאמינים באידיאלוגיה מסויימת.
שואל השאלה:
מה מיותר כאן?
אנונימית
זה כמו כשאתה מתאהב, הם מתעלמים לגמרי מהפגמים של הקראש בעוד שהם רואים רק את החסרונות של האחרים
אנונימית
שואל השאלה:
ואו! סמוטריץ מייצג את כל הימין?
לא.
אבל המפלגות שציינתי, מייצגות את השמאל.
אנונימית
למה שזה סמוטריץ אתה אומר שהוא הבין את גודל הטעות אבל שזה אנשים מהשמאל אתה לא אומר את זה
^^^מתי הוא עודד את הרצח? חחח ומה משנה הלוגו של הרכב (ואגב זה היה בן גביר ולא סמוטריץ)
לשואל השאלה, השמאל מאז ומתמיד היו צבועים, הם יקראו לך צבוע, ויגידו שאתה לא מקבל דעות של אחרים, אבל אם תגיד להם למה הם צבועים אתה סביר להניח תקבל קללות
שואל השאלה:
מי מהשמאל התנצל?
תמר התנצלה על זה שהצטלמה בקבר של מחבל?
אחמד טיבי התנצל שסימן וי למשפחות שכולות, ועל זה שהוא אמר ששהידים (רוצחי יהודים) זה הדבר הכי טוב שאפשר לעשות?
מירב מיכאלי התנצלה על כך שהביעה תמיכה באנטישמית?
מספר 4 ממרצ התנצלה על זה שהביעה תמיכה בטיפולי המרה?
שלושת מנהיגי הרשימה התנצלו על זה שהביעו תמיכה בטיפולי המרה?
ניצן הורוביץ התנצל על כך שהביע שתמיכה בהחלטת האג להעמיד את חיילי צהל לדין על פשעי מלחמה?
אנונימית
שואל השאלה:
אגב, לא אכפת לי מסמטוריץ. הוא לא מייצג את כל הימין, לעומת זאת, כל המפלגות שציינתי כן מייצגות את השמאל.
אנונימית