6 תשובות
אם תשאלו אותי כל המקומות האלה לא נקיים בכלל
בתור מישהי שעובדת שם הסניפים מאוד נקיים אין ממה לחשוש
יש ביקורות ופיקוח בסניפים כל הזמן
אנונימית
כמו שאני ראיתי כשהתחלתי לעבוד שם
הם תמיד מלכלכים את הרצפה כשהם שמים תוספות. של פטריות זיתים תירס וכ'ו
לפעמים יש גם קמח על הרצפה
וקיצר יש מקומות שכן נקי ויש כאלה שלא
אנונימית
שואל השאלה:
תודה :)
התכוונתי כאילו אם הם עובדים נקי עם האוכל ומקפידים על כפפות שטיפות ידיים וכ'ו...כאילו שיהיה האוכל טרי גם שלא יהיה מקולקל או משהו..
אנונימית
כפפות כן הם שמים כשהם מכינים פיצה
והאוכל אכן טרי מחדשים כל הזמן את כל התוספות שצריך..
אנונימית
אני הייתי מלא פעמים בסניף באשקלון. דווקא זה ממש בסדר.. בכל זאת fast food. אבל יחסית בסדר
אנונימית