12 תשובות
אכן כן את צודקת!
בדרך כלל, כן.
4AM
שואל השאלה:
אוקיי תודה
חומר כן אבל הרמה יכולה להיות טיפה יותר קשה ושאלות אחרות ואולי יותר מסובכות בתור עונש שלא היית במועד א
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי במועד א.
קיבלתי ארבעים.
שיט שיט ועוד פעם שיט.
אם הרמה יותר קשה אני מתה-_-
בדרך כלל זו אותה רמה ואותו חומר. כמעט אותו מבחן כאילו שאלות על אותו עיקרון.
אף פעםם לא קרה לי שהיה קשה יותר.
תלמדי טוב ויש לך את זה - אין סיבה שלא תצליחי.
לא בהכרח
תלוי של מה
שואל השאלה:
במתמטיקה
מבחן או בגרות
שואל השאלה:
מבחן
שואל השאלה:
זה לתיכון
אותו חומר ויכול להיות יותר קל
בדרכ אותה רמה