5 תשובות
שמעי אל תתעסקי עם עיניים
תשלחי למפקד/ת שלך הודעה שהעין שלך במצב על הפנים ואין ביקור רופא
ושאת נוסעת למיון
תסעי למיון, שם יתנו לך שבועיים לדאוג לאסמכתא רפואית
ואז הרופא של הצבא ישלח להם אסמכתא בדיעבד והם ישלמו לך על זה
ככה תמיד עשיתי כי הרפואה בצהל מזעזעת
שואל השאלה:
מי אמר שהרופא יביא לי אסמכתא?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מפחדת העין נפוחה וזה לא נראה דלקת אין הפרשות ואין כלום גם האישונים לא אותו גודל
אנונימית
תעדכני את המפקדים ותבקשי שידאגו לאסמכתא בדיעבד
הם לא יתנו לך לשלם 891 שח על מיון
ככה עשיתי הרבה פעמים ותמיד שילמו לי
תעדכני גם את החובש/חופל