התחברות
הרשמה
אני על גלולות אבל כמעט מסיימת את החבילה ולא קיבלתי מחזור
זה הגיוני שאני אקבל בתחילת החבילה החדשה או שמשהו קורה? צריך לדאוג?
26 במרץ 2021, 03:49
גלולות
אמצעי מניעה
מחזור
מניעת הריון
2 תשובות
תמשיכי לקחת אותן רגיל ותסיימי את החפיסה מקסימום בגלולה האחרונה תקבלי זה הגיוני
S
Sara__
וזה הגיוני שתקבלי בהתחלה של החפיסה הבאה
S
Sara__
באותו הנושא:
אני עוד מעט מסיימת הארי פוטר הסרטים שווה לי אחרי שאני מסיימת לקרוא את הספרים?
היי מישהו יכול להסביר לי מזה ה4 גלולות שהן "לא פעילות" בחבילה של הגלולות?
אם לוקחים את כל החבילת גלולות
אפשר להפסיק לקחת גלולות באמצע החבילה?
דחוףף בחבילת גלולות , כל הגלולות בחבילה הן אותו דבר נכון? זה לא משנה אם התבלבלתי בטעות בחור של היום נכון?
אני לוקחת גלולות מינס כבר שנה, התחילו לי דימומים וכאבי בטן תחתונה באמצע החבילה, האם יש סיכון להריון? לא פספסתי אף גלולה.
אם אני מדדמת כל החודש כי חיברתי חבילות של גלולות
זה כזה גרוע לחבר חבילות (של גלולות) פעמיים ברצף?
כמה עולה גלולות וכמה יש בחבילה?
למה אסור למכור לי חבילה של גלולות ל3 חודשים עד גיל 18?
החבילה שלי מאיביי כמה כמעט שבוע תקועה במכס