13 תשובות
בגלל שזו מדינה יהודית שרובה תומך בדרך התורה ובעצם מי שהולך עם צלב הוא נוגד בעצם את התורה ומכריז על עצמו כאדם לא מאמין
כי זו מדינה יהודית, תפנימו
אנונימי
אפשר, יש פשוט אנשים שלא יצליחו להתמודד עם זה וזה ככ יפריע להם בחיים
אפשר, פשוט בגלל שהרןב פה יהודים יסתכלו על זה בעין עקומה.
האמונה של רוב היהודים היא להאמין שאם מסתכלים על צלב זה עושה מזל רע ולכן את חלק מהיהודים זה ירתיע.
אני בעד שכל אחד יעשה מה שבכוס שלו
האמונה של רוב היהודים היא להאמין שאם מסתכלים על צלב זה עושה מזל רע ולכן את חלק מהיהודים זה ירתיע.
אני בעד שכל אחד יעשה מה שבכוס שלו
כי אנשים סתומים ולא יכולים לקבל את זה שהיהדות זו לא הדת היחידה
כי "זה לא מכבד"
קשה להבין
קשה להבין
יש אנשים קקות לפעמים, אם זה מה שאת/ה רוצה לענוד אל תתבייש/י בעצמך ואל תחשוש.
מי אמר שאי אפשר ברור שאפשר
הכל אפשרי .. פשוט יש חשש לאבן לראש
האנשים שמעירים על זה הם אנשים שלא יודעים לקבל את האחר.הם גזענים,לכן הם נרתעים שהם רואים משהו שונה ממה שהם רגילים אליו .יש להם חוסר ידע בקשר לדתות אחרות ,חיים בבועה ומתי שהם רואים משהו שונה אז הם לא יודעים לקבל את זה!
אפשר, פשוט חלק אנשים לא יקבלו את זה, לי ספציפית לא אכפת במי תאמין.
מצטרפת לשאלה, זה לא שאי אפשר אבל תמיד יש פחד כזה...
כי לאנשים קשה לקבל את העובדה שלא כולם מאמינים במה שהם מאמינים
באותו הנושא: