3 תשובות
לא ממש, השעה הייתה אמורה להיות עכשיו 8 פשוט
את תתרגלי לה כמו שהתרגלת לשעון חורף ;)
את תתרגלי לה כמו שהתרגלת לשעון חורף ;)
האמת את לא מרגישה מוזר, את פשוט גורמת לעצמך להרגיש מוזר בגלל שאת יודעת שחזרה שעה אחורה, אם לא היית יודעת לא היית מרגישה כלום, זה פסיכולוגי (:
שואל השאלה:
אה אוקיי, פשוט הרגשתי יותר עייפה מבדרך כלל כשאני קמה עוד מלפני שאמא שלי אמרה לי שיש שעון קיץ, לא נורא זה קורה לי גם עם שעון חורף שאני מרגישה כאילו ישנתי יותר מדיי (:
אה אוקיי, פשוט הרגשתי יותר עייפה מבדרך כלל כשאני קמה עוד מלפני שאמא שלי אמרה לי שיש שעון קיץ, לא נורא זה קורה לי גם עם שעון חורף שאני מרגישה כאילו ישנתי יותר מדיי (:
אנונימית
באותו הנושא: