9 תשובות
אז אל תגידי
למה את מפחדת להגיד את הגיל שלך
אל תאמרי את הגיל האמיתי שלך
אז אל
אם את מפחדת אז אל תגידי
אנונימית
שואל השאלה:
^^^כי אני לא יודעת מי הוא...לא מכירה אותו
^^^כי אני לא יודעת מי הוא...לא מכירה אותו
אנונימית
מה הוא כבר יעשה עם הגיל שלך
אל תגידי אם את לא רוצה אבל בתכלס אין לך ממה לפחד
אל תגידי אם את לא רוצה אבל בתכלס אין לך ממה לפחד
שואל השאלה:
^שכנעת אותי אני אומרת לו
^שכנעת אותי אני אומרת לו
אנונימית
אבל את לא חייבת לומר לו אם לא בא לך
באותו הנושא: