15 תשובות
מעניין
שואל השאלה:
והנה תמונה של בית המשפט העליון בירושלים
רואים מה יש למעלה? זו פירמידה
והנה תמונה של בית המשפט העליון בירושלים
רואים מה יש למעלה? זו פירמידה
שואל השאלה:
רואים בקישור הראשון ששמתי את הכיכר
יש שם פירמידה עם הסמל על הבונים החופשיים ובקצה הפירמידה יש את העין שרואה הכל (של האילומינטי)
רואים בקישור הראשון ששמתי את הכיכר
יש שם פירמידה עם הסמל על הבונים החופשיים ובקצה הפירמידה יש את העין שרואה הכל (של האילומינטי)
אממ טוב לדעת
ראית נפילת הקבאל?
(ממש לא ללב חלש)
(ממש לא ללב חלש)
שואל השאלה:
^ראיתי ונכנסתי לחרדות
אני חושבת שכבר דיברנו על זה בהודעות הפרטיות מצפן
חחח אני שיניתי שם
^ראיתי ונכנסתי לחרדות
אני חושבת שכבר דיברנו על זה בהודעות הפרטיות מצפן
חחח אני שיניתי שם
אה סליחה לא זיהיתי חחח
שואל השאלה:
הנה
הנה
תסתכל בשטר של הדולר
^ חלקם אפיל יהודים מפורסמים, כגון משפחת רוטשילד שנמצאים בבנייה החופשית למעלה מ-200 מדור לדור.
איזה חילול השם והוצאת שם רע הם עושים לכל עם ישראל בכל העולם. בגללם מקשרים את הבונים החופשיים (כי גם הרבה גויים מדתות שונות יודעים שזתא כת שטנית) ליהודים, ואפילו ליהדות (למרות שזה ממש מנוגד ליהדות, והרבה רבנים מלפני 100 ו-020 שנה כבתו נגד הבונים החופשיים דברים מאוד קשיים).
איזה חילול השם והוצאת שם רע הם עושים לכל עם ישראל בכל העולם. בגללם מקשרים את הבונים החופשיים (כי גם הרבה גויים מדתות שונות יודעים שזתא כת שטנית) ליהודים, ואפילו ליהדות (למרות שזה ממש מנוגד ליהדות, והרבה רבנים מלפני 100 ו-020 שנה כבתו נגד הבונים החופשיים דברים מאוד קשיים).
^האם יש קשר בין זה לעלילות הדם?
(בגלל הקטע של הילדים והדם וכו אני לא רוצה לכתוב פה אבל אתה בטח מכיר את האכרונום)
(בגלל הקטע של הילדים והדם וכו אני לא רוצה לכתוב פה אבל אתה בטח מכיר את האכרונום)
שואל השאלה:
אני בת
אני כבר יודעת על הדולר
אני בת
אני כבר יודעת על הדולר
הם כן כת שטנית תעשה גוגל תדע
אכן, כן. עצובשקיים דבר כזה בעולם, ובפרט בארצנו הקדושה.
מי שאומר הבונים החופשיים - הם לא כת שטנית - פשוט לא מבין בכת הזאת.
מי שאומר הבונים החופשיים - הם לא כת שטנית - פשוט לא מבין בכת הזאת.
לא יודע. אבל אנשי כת שטן שוחטים ילדים, שותים את הדם. הבונים החופשיים בדרגות הגבוהות הם סוגדי שטן, והם עושים את זה (שותים דם).
באותו הנושא: