10 תשובות
מאמין שלא
אבל מתרחק ממך שלא אראה את זה בזווית העין
אבל מתרחק ממך שלא אראה את זה בזווית העין
כן זה טעיםם
וופל*****
אנונימית
אתה לא היחידי :)
כנלל
הכי טעים
סוף סוף בנאדם כמוניי
וופל לימון זה החייםם
וופל לימון זה החייםם
איכס
רק אם אין מה לאכול אני אוכלת את זה, בחיים לא קניתי את זה מרצוני החופשי
באותו הנושא: