3 תשובות
קודם כל איך "היי" זה אובססטיבי?
דבר שני, את יכולה לכתוב לו משהו קצת יותר כמו נגיד "היי, אתה לא למדת בחטיבה הזו? נראה לי התראנו בבית ספר"
או משהי בסגנון, מה שכתבתי ברעיון (זה קצת סביר אבל סתם לא עולה לי עכשיו..)
דבר שני, את יכולה לכתוב לו משהו קצת יותר כמו נגיד "היי, אתה לא למדת בחטיבה הזו? נראה לי התראנו בבית ספר"
או משהי בסגנון, מה שכתבתי ברעיון (זה קצת סביר אבל סתם לא עולה לי עכשיו..)
פשוט תתחילי איתו במציאות ולא באינסטגרם
אם אף פעם לא תנסי לא תדעי.. בהצלחה
באותו הנושא: