6 תשובות
מצטרף לשאלה
תמצא את האנשים שלא מתרחקים ממך
תחשוב עם עצמך למה זה קורה
.
.
אנונימי
אפשרות שניה -תחשוב למה אנשים מתרחקים ממך ואז תנסה לתקן את הבעיה הזו.
תנסה/י לשנות את התפיסה בחיים לפעמים זה קשור רק לזה..
צריך לפעמים להיות יותר חייוביים ולתת יותר מעצמך.
יש לי חברה שאני התרחקתי ממנה בגלל שהתפיסה שלה באנשים ובעיקר באנשים שחשובים לה הייתה מזלזלת.
אני לא אומרת שזה התפיסה שלך אבל אם אנשים מתרחקים תנסה/י לשנות אתזה.
צריך לפעמים להיות יותר חייוביים ולתת יותר מעצמך.
יש לי חברה שאני התרחקתי ממנה בגלל שהתפיסה שלה באנשים ובעיקר באנשים שחשובים לה הייתה מזלזלת.
אני לא אומרת שזה התפיסה שלך אבל אם אנשים מתרחקים תנסה/י לשנות אתזה.
שואל השאלה:
הלוואי שזה היה כזה קל
הלוואי שזה היה כזה קל
אנונימי
באותו הנושא: