3 תשובות
בסדר זה קורה
את לא חברה חרא
במקרה גם לי יוצא החופש שאני פוגשת את החברות שלי רק יומיים אחרונים של החופשה
לא נורא, בחופש יוצא לנו להיות עם יותר אנשים אז לפעמים יש פחות זמן לחברים הרגילים שאיתנו
את לא חברה חרא
במקרה גם לי יוצא החופש שאני פוגשת את החברות שלי רק יומיים אחרונים של החופשה
לא נורא, בחופש יוצא לנו להיות עם יותר אנשים אז לפעמים יש פחות זמן לחברים הרגילים שאיתנו
אנונימית
את לא חברה חרא אם היא הולכת לסבתא שלה ואת לא יכולה להפגש איתה את תלכי עם חבר שלך ככה זה עובד
את לא חייבת לה את הזמן שלך, תהני
באותו הנושא: