5 תשובות
כן כאילו עד אז הכל יהיה יותר טוב
כן בטח
שואל השאלה:
בגלל הקורונה
בגלל הקורונה
אנונימית
כן למה שלא יהיה
אהה שכחתי מזה אממ כן אני חושבת שאמור להיות בגלל שכבר יש חיסונים.
אהה שכחתי מזה אממ כן אני חושבת שאמור להיות בגלל שכבר יש חיסונים.
גם שנה שעברה היה זה פשוט היה יותר דסקרטי ומקומי ולדעתי זה פורסם כמחאה ככה שחופש המחאה הגן מביטולים בגלל המגפה אז סביר להניח שגם השנה היה
באותו הנושא: