5 תשובות
כן כאילו עד אז הכל יהיה יותר טוב
כן בטח
שואל השאלה:
בגלל הקורונה
אנונימית
כן למה שלא יהיה
אהה שכחתי מזה אממ כן אני חושבת שאמור להיות בגלל שכבר יש חיסונים.
I:
גם שנה שעברה היה זה פשוט היה יותר דסקרטי ומקומי ולדעתי זה פורסם כמחאה ככה שחופש המחאה הגן מביטולים בגלל המגפה אז סביר להניח שגם השנה היה