9 תשובות
הגיוני
אם זה קורה לך פעם ראשונה זה הגיוני,אם יקרה שוב תלכי לגניקולוגית
שואל השאלה:
זה קרה לי באוקטובר, והייתי קצת לחוצה בחודש ההוא.
מאז לא קרה יותר והיום פתאום שוב, ואני לא בטוחה למה אבל זה לא קורה לי בדרך כלל
אנונימית
לכי לגניקולוגית. גם אם זה לא משהו חמור, תמיד שווה להיבדק, בעיקר אם הוא פתאום לא סדיר. תבדקי את העניין לעומק.
קרה לי מקרה דומה, לכי לגניקולוגית.
(לי קרה בגלל שאני מכניסים את עצמי ללחץ לא נורמלי וכל הזמן באיזשהו פחד מכמה סיבות שאני מעדיפה לא לחשוף)
שואל השאלה:
גם אני כזאת, והייתה לי תקופה שכל הזמן פחדתי שיש לי מחלה והגוף הראה סימנים של לחץ וזה הבהיל אותי עוד יותר, ובאותו זמן קיבלתי מחזור פעמיים, אמא שלי אמרה שזה מחרדות, ואני לא חושבת שיקחו אותי לרופא שוב '_'
רק רציתי להירגע כי לחץ זאת סיבה אפשרית.
אנונימית
שואל השאלה:
טוב עדכון מוזר של החיים-
אמא בדיוק אמרה שהיא קיבלה גם וגם לה היה ממש לא מזמן מחזור .
סליחה שאני משתפת זה פשוט כבר הזוי.
אנונימית
כןכן, לחץ זו סיבה אפשרית וקרה לי כבר כמה פעמים שקיבלתי פעמיים בחודש בגלל הלחץ והחרדות.
קרה לי עם אימא שלי שקיבלנו באותו זמן לול
פעם אחת כשהיא סיימה התחיל לי ופעם שנייה היה ביחד
זה נורמלי וקורה להרבה