5 תשובות
זה אינדיוידואלי לי זה סבבה נגיד
מה. בולשיט..
כנראה כדי להלחיץ.
כמובן שזה לא נכון בכלל, לי אישית היא הייתה פחות עמוסה מ- ט', היו רק עבודות שהיה צריך להשקיע בהן (של ההערכות החלופיות) אבל בגדול זה לא נורא בכלל. והמערכת של כיתה י' בכלל קייטנה.
בכיתה י' נהנתי מכל רגע, אפילו יותר מ- ט'.
כמובן שזה לא נכון בכלל, לי אישית היא הייתה פחות עמוסה מ- ט', היו רק עבודות שהיה צריך להשקיע בהן (של ההערכות החלופיות) אבל בגדול זה לא נורא בכלל. והמערכת של כיתה י' בכלל קייטנה.
בכיתה י' נהנתי מכל רגע, אפילו יותר מ- ט'.
כיתה י זה אחלה של שנה
תנצלי אותה לכייף עד כמה שאפשר לפני שיתחילו לך הבגרויות ביא
תנצלי אותה לכייף עד כמה שאפשר לפני שיתחילו לך הבגרויות ביא
לי היא דווקא הייתה ממש סבבה
באותו הנושא: