5 תשובות
זה אינדיוידואלי לי זה סבבה נגיד
מה. בולשיט..
כנראה כדי להלחיץ.
כמובן שזה לא נכון בכלל, לי אישית היא הייתה פחות עמוסה מ- ט', היו רק עבודות שהיה צריך להשקיע בהן (של ההערכות החלופיות) אבל בגדול זה לא נורא בכלל. והמערכת של כיתה י' בכלל קייטנה.
בכיתה י' נהנתי מכל רגע, אפילו יותר מ- ט'.
כיתה י זה אחלה של שנה
תנצלי אותה לכייף עד כמה שאפשר לפני שיתחילו לך הבגרויות ביא
לי היא דווקא הייתה ממש סבבה