3 תשובות
עוגיות גרנולה, או פירות.
אם מנשנשים כבר לי הטלוויזה אז רק ירקות או פרי כי אם מתחילים עם עוגיות את לא תשימי לב כמה תאכלי ותוכלי להגיע ל1000 קלוריות בשקט ר מהעוגיות וחוץ מזה שצריך להתרגל ל3 ארוחות מסודרות כי אחרת הגוף כל הזמן ירוש אוכל ואפשר לפתח הפרעות אכילה
ליאן444
עדיף שלא לאכול מול הטלויזיה.
ואם כן - אז משהו "תחום" שיש לו "גבול" ויודיעם מתי הוא נגמר (הבעיה בין היתר היא שלא מרגישים שאוכלים..)