9 תשובות
מוד של שתיים וחצי בלילה
אז או שתלמדי לשים ז*ן על כולם ולאהוב את עצמך או שתתחילי לעבוד על זה
כל דבר ניתן לשינוי, אם זה מפריע לך- תעבדי על זה..
חשוב בלי שום קשר שתלמדי לקבל את עצמך כמו שאת. ישמע קלישאתי אבל חיצוניות זה לא הכל
חשוב בלי שום קשר שתלמדי לקבל את עצמך כמו שאת. ישמע קלישאתי אבל חיצוניות זה לא הכל
היי תרגעי הכל בסדר גם אם השמנת את תורידי את זה ותאמיני בעצמיך רק זה יעזור לך
סתמי את מהממת
לכולם יש סימני מתיחה
ואם מפריע לך שהשמנת את יכולה לעבוד על זה, אבל רק אם זה מפריע *לך* ולא לאף אחד אחר כי זה לא מעניין מה שהם חושבים
זה הגוף שלך ואם את רוצה את תורידי את זה ואם לא אז לא.
בלי קשר אני בטוחה שאת מהממת ובטן שטוחה זה לא הכל❤
ואם מפריע לך שהשמנת את יכולה לעבוד על זה, אבל רק אם זה מפריע *לך* ולא לאף אחד אחר כי זה לא מעניין מה שהם חושבים
זה הגוף שלך ואם את רוצה את תורידי את זה ואם לא אז לא.
בלי קשר אני בטוחה שאת מהממת ובטן שטוחה זה לא הכל❤
תקשיבי שאני בתת משקל של 2 קילו (אני לא אנורקסית או עם הפרעות אכילה זה פשוט גנטיקה) ובכל זאת יש לי סימני מתיחה..
זה אצל כולן
זה אצל כולן
תקומי ותפסיקי להתבכיין ולרחם על עצמך אני יודעת שזה נשמע תוקפני אבל דיי אם את מרגישה לא יפה או חוסר ביטחון קומי ותשני את זה .
תעשי כושר , תתאפרי , תעשי דברים שאת אוהבת וגורמים לך להרגיש טוב ,תעשי הליכות עם שירים מרגיעים.
וגם עם 40 קילו יותר או פחות את יפה ואת אותו בן אדם ותאמיני לי שאופי הרבה יותר חשוב מחיצוניות , אולי זה מבט ראשוני אבל אם יש לך אופי טוב את יפה בכל מצב .
תאהבי את עצמך ❤
תעשי כושר , תתאפרי , תעשי דברים שאת אוהבת וגורמים לך להרגיש טוב ,תעשי הליכות עם שירים מרגיעים.
וגם עם 40 קילו יותר או פחות את יפה ואת אותו בן אדם ותאמיני לי שאופי הרבה יותר חשוב מחיצוניות , אולי זה מבט ראשוני אבל אם יש לך אופי טוב את יפה בכל מצב .
תאהבי את עצמך ❤
שואל השאלה:
אני אוהבת אתכם אנשים❤
אני אוהבת אתכם אנשים❤
אנונימית
באותו הנושא: