4 תשובות
אני עם זה עדיין
היי?
אני עם חרדה חברתית (שברמה מאוד קשה אגב)
אני עם חרדה חברתית (שברמה מאוד קשה אגב)
בעיקרון יש לי, אני סובל ממנה לפעמים.. אבל לפעמים אני גם נועז ככה שאני מתגבר על החרדה.
כן אני הייתי עם חרדה בגלל שהיה לי סוג ניתוק מהחברות שהתנתקו אני עכשיו לבד מפחדת להתחיל דף חדש עם החברה
באותו הנושא: