7 תשובות
ממליץ על הבנות 11 פה. כןסיות על
משעמם לי האם אני רוצה להכיר? רק אם את.ה נחמד.ה
אקח את זה לתשומת ליבי.
שואל השאלה:
למה אסון סתם משעמם ואין לי מה לעשות
למה אסון סתם משעמם ואין לי מה לעשות
מה זה פה טינדר? לול
שואל השאלה:
מה יש לי לדבר עם בנים רוצה סתם לדבר לכיף
מה יש לי לדבר עם בנים רוצה סתם לדבר לכיף
לא להכיר אבל סתם לדבר אין לי בעיה
באותו הנושא: