2 תשובות
שואל השאלה:
אה ואם רעדתי וכאילו היה לי קצת קשה לנשום ובכיתי אבל די היו לי עצבים כזה רציתי לצאת החוצה, אז זה התקף חרדה או התמוטטות עצבים?
אה ואם רעדתי וכאילו היה לי קצת קשה לנשום ובכיתי אבל די היו לי עצבים כזה רציתי לצאת החוצה, אז זה התקף חרדה או התמוטטות עצבים?
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי, תודה רבה לעונים, והגעתי למסקנה, שזה היה התקף חרדה.
אוקיי, תודה רבה לעונים, והגעתי למסקנה, שזה היה התקף חרדה.
אנונימית
באותו הנושא: