10 תשובות
כן!
הם דיי שונים אז יש הבדל, כדאי לקרוא את הספר אם את רוצה שמב שאת כותבת יהיה נכון
יש הבדל גדול מאוד
כןן ממש יפה
אני קראתי חלק אבל יש שם שינויים
שואל השאלה:
בקיצור לא כדאי לי? או שלחפש באינטרנט הבדלים וכזה?..
נראלי תחפשי הבדלים באינטרנט
אמ
סדרה זה סדרה ספר זה ספר....
אל תיהי עצלנית ולכי לקרוא את הספר כבר!!!!!
חיחיחוחהחה, פיריוד.
לעומת הסדרה הספר די גרוע אבל נחמד לקרוא אותו
הם ממש שונים אבל לפי השם שלך אני חושבת שתאהבי כי בלארק זה קאנון