התחברות
הרשמה
בנים שנפגשים פעם ראשונה עם בנות שהם לא מכירים גם נלחצים כמונו?
29 במרץ 2021, 22:43
הפעם הראשונה
בנים
3 תשובות
כולם ככה
e
ediTop
חד משמעית
B
BARCA1
מביך מאוד תמיד הם נלחצים בכל גיל אני לא וכל מי שבא ללא מטרה ירגיש חופשי ומאושר טיפ ממני
נ
נבחר אנוכי
באותו הנושא:
איך לגרום לבנים להתאהב בי על הפעם הראשונה שנפגשים?
להתנשק על הפעם הראשונה שנפגשים זה רע?
פעם ראשונה שנפגשים עם ידיד
מה עושים שנפגשים פעם ראשונה ? כנסו דחוף
נראה לכם בסדר שנפגשנו פעם ראשונה אבל לא התנשקנו?
מה עושים שנפגשים איתה פעם ראשונה?
אני יוצאת זולה אם בפעם הראשונה שנפגשנו התחבקנו מלא ונשיקות בלחי וכאלה?
אחרי שנפגשנו בפעם הראשונה חזרתי הביתה ונקרע לי הצמיד ברגל, אתם חושבים שזה אומר משהו?
אם שכבנו בפעם הראשונה שנפגשנו מה הסיכוי שיהיה בנינו משהו רציני?
רעיונות לאן לצאת לדייט ראשון? זה בליינד דייט -הפעם הראשונה שנפגשים במציאות(בני 18 אם רלוונטי) עדיף לא מסעדה,תעזרו❤
לא הבאתי לה כלום ליום האהבה (פעם ראשונה שנפגשנו) מוזר להביא לה פעם הבאה שנפגש?