2 תשובות
שואל השאלה:
זה מה שעשיתי לא מצליח ליי
זה מה שעשיתי לא מצליח ליי
אנונימי
תוסיפי את המשתמש שלך בסקייפ הישן לסקייפ החדש, תעשי העתק הדבק לחברים מהישן ותשלחי בצאט שם.. (:
באותו הנושא: