6 תשובות
חח הרגת אותי^
זה באמת משתנה מאדם לאדם, יכול להיות גם תלוי איזה פעילות אתה מתכנן לעשות באותו יום.
אצלי שיש לי אשכים קצת גדולות חח אז אני תמיד לוקח הכל בחשבון ומתכנן...
וגם בבוקסר יש הרבה גיזרות שמאוד שונות בתכונותיהם
אצלי שיש לי אשכים קצת גדולות חח אז אני תמיד לוקח הכל בחשבון ומתכנן...
וגם בבוקסר יש הרבה גיזרות שמאוד שונות בתכונותיהם
בוקסר, מאותו סיבות שכתבו פה יש לי גם אשכים גדולות ותמיד בורח שם ביצה וזה לא נכנס בכלל לפני מה שזכור לי לא שמתי משולש כמה שנים
אנונימי
כשהייתי קטן שמתי משלושים היום רק בוקסרים, ממה שזכור לי אין כמו משולשים זה תופס תביצים כמו שצריך אבל אחד המכוערים וגם לפעמים בורחת ביצה החוצה שזה לא נעים, סליחה על התיאור המטריד.
אני קומנדו כל הזמן
מה הבעיה בבוקסר? למה לא נוח לך?
אנונימית
באותו הנושא: