5 תשובות
אל תשלחי כלום! חכי
שואל השאלה:
אוקיי
אוקיי
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אני ממש רוצה חיכיתי כל היום לדבר איתו
אבל אני ממש רוצה חיכיתי כל היום לדבר איתו
אנונימי
אז אולי תשלחי היי או משהו
זה יהיה ממש מוזר עם תכתבי את כי הוא יחשוב שאת קלה להשגה
זה יהיה ממש מוזר עם תכתבי את כי הוא יחשוב שאת קלה להשגה
שואל השאלה:
צודקת עדיף לחכות שהוא יכתוב, תודה עזרת ממש!
צודקת עדיף לחכות שהוא יכתוב, תודה עזרת ממש!
אנונימי
באותו הנושא: