6 תשובות
לא להתייחס לטיקטוק.
למה שאנשים ישפטו לפי המזל שנולדת בו?.. זה מאוד טיפשי ולא הכרחי
למה שאנשים ישפטו לפי המזל שנולדת בו?.. זה מאוד טיפשי ולא הכרחי
אל תתייחסי מזל טלה שולט! לא אבל ברצינות זה מטופש ברמות
הם מתכוונים לסטיגמות של מזל טלה בפני עצמו . לא אנשים שהם מזל טלה אבל כנראה שהם מדברים מניסיון כאילו מאנשים שהם שונאים
איזה מוזר הייתי בטוחה שהם שונאים עקרב ותאומים או משהו
לא חשבתי טלה
ואם כן אז הם סתם ממורמרים
לא חשבתי טלה
ואם כן אז הם סתם ממורמרים
טלה זה המזל הכי טוב!!!!
גם אני טלה ובטיקטוק כל האהבלים מחרטטים משהו על המזלות וחושבים שהם אסטרולוגיים, אל תאמיני לשטויות שהם אומרים,ואל תתני להם להגדיר אותך על פי המזל שלך, את בת אדם בפני עצמך.(חוץ מזה שמזל טלה מושלם)
גם אני טלה ובטיקטוק כל האהבלים מחרטטים משהו על המזלות וחושבים שהם אסטרולוגיים, אל תאמיני לשטויות שהם אומרים,ואל תתני להם להגדיר אותך על פי המזל שלך, את בת אדם בפני עצמך.(חוץ מזה שמזל טלה מושלם)
שקט אנחנו מזל מהמם
באותו הנושא: