18 תשובות
כנל
נראה לי שכולנו בתסבוכת הזו.
כולם ככה
שואל השאלה:
הא יופי לפחות לא רק אני ככה
הא יופי לפחות לא רק אני ככה
להתסכל על עצמך במראה לחייך ולהגיד.:אין יפות ממני.
אל תסתכלי על תמונות ככ הרבה תנסי להבין איפה את חושבת שיש בעיה במראה שלך ותנסי לשנות את זה
שואל השאלה:
זהו שאני לא חושבת שיש בעיה... אנשים אומרים לי שיש בעיה אבל אני לא מוצאת אותה
זהו שאני לא חושבת שיש בעיה... אנשים אומרים לי שיש בעיה אבל אני לא מוצאת אותה
תביני שאת זאת את ואת תריכה להבין שאת צריכה לקבל את עצמך גם אני הייתי ככה באמת אבל הבנתי שאם אני באמת רוצה אני יכולה להיות הכי יפה שיש לפחות בעייני כמובן כל מה שאת צריכה זה למצא מה את אוהבת ומה לא ואת מה שלא תחפסי את התכונות היפות שבה וככה לאט לאט תאהבי את את עצמך וכמובן שאת יכולה לשנות את עצמך כמו שאת אוהבת(שער או איפור או לבוש חדש)אם את צריכה עוד עזרה את יכולה לדבר איתי בפרטי ;)
את רצינית שאת סופרת אנשים?
מי שאומר לך שיש בעיה תגידי לו שאין כלום ואת אוהבת את עצמך ככה אל תתני למשפטים מפגרים מאנשים מפגרים להשפיע עלייך:)
שואל השאלה:
תודהה3>
תודהה3>
^^^^^ אל תקשיבי למה שאחרים אומרים, תעשי לעצמך טובה ותהיי פחות ביקורתית כלפי עצמך.
אנונימית
אנשים כל הזמן מדברים כי לא טוב להם עם עצמם זה בעיה שלהם. והם מנסים להכניס אותך גם לזה
שואל השאלה:
אבל זה לא בן אדם אחד שחושב ככה..
אבל זה לא בן אדם אחד שחושב ככה..
זה לא משנה העיקר מה שאת חושבת על עצמך אמרת שאת חושבת שאת יפה מה אכפת לך מה מישהו אחר חושב?
נכון אין רק קנאי אחד יש מלא קנאים
תשימי אלף זין על מה שאנשים אומרים אם את אוהבת את עצמך זה מה שחשוב את לא צריכה לשנות את עצמיך לכול אחד
זה יכול להיות גם אלף אנשים מה אכפת לך? זה אנשים שמדברים מחוסר ביטחון של עצמם ומורידים לאנשים כדי לעלות לעצמם.
אני מאוד מזדהה איתך, אבל פשוט כדאי לך להפסיק לחשוב ולהקשיב למה שאנשים אחרים אומרים לך(בלי קשר שזה מגעיל שהם מרגישים שיש להם איזושהי זכות להעיר לך על המראה שלך).
את יפה כמו שאת אל תשתני בשביל אף אחד אחר.
אני מאחלת לך ולי ולכל מי שחסר ביטחון לגבי המראה שלו שיום אחד נצליח לאהוב את עצמנו כמו שאנחנו ולהיות שלמים עם עצמנו, כי אנחנו יפים אנחנו פשוט לא מודעים לכך עדיין.
אני מאוד מזדהה איתך, אבל פשוט כדאי לך להפסיק לחשוב ולהקשיב למה שאנשים אחרים אומרים לך(בלי קשר שזה מגעיל שהם מרגישים שיש להם איזושהי זכות להעיר לך על המראה שלך).
את יפה כמו שאת אל תשתני בשביל אף אחד אחר.
אני מאחלת לך ולי ולכל מי שחסר ביטחון לגבי המראה שלו שיום אחד נצליח לאהוב את עצמנו כמו שאנחנו ולהיות שלמים עם עצמנו, כי אנחנו יפים אנחנו פשוט לא מודעים לכך עדיין.
אנונימית
באותו הנושא: