8 תשובות
לא חושבת
אי אפשר
אין אפשרות לתת לנהג כסף צריך לתקף ברב קו
לא בגלל הקורונה
לא
בגלל הקורונה לא, אבל אפשר להוציא רב קו באינטרנט וזה ממש קל לא בעייתי בכלל
לא קשור לקורונה
זהו אי אפשר לעלות ולשלם לנהג יותר
אנונימית