9 תשובות
אף פעם לא ייבינו את זה ביגלל שהם אוהבים רק את הפרחות והערסים המלוקקים האלה שלהם -.-
שונה יכול להיות לטובה ולרעה גם.
אנשיים לא מנסיים להבין את זה הם פשוט "קובעים עובדה " שאתה מוזר וזה לא טוב.
אנשים אוהבים את הפרחות והסנוביות וכל זה..
זה נכון פריק זה מוזר וזה מוזר טוב כזה כי להיות שונה זה כייף וכאילו אתה לא כמו כולם
משעמם כזה..
אנשים אוהבים את הפרחות והסנוביות וכל זה..
זה נכון פריק זה מוזר וזה מוזר טוב כזה כי להיות שונה זה כייף וכאילו אתה לא כמו כולם
משעמם כזה..
תישמעי את מדברת כנערה (גם אני), בתור סוג של פריקית (שחור שחור והיתבודדות) ושונאת מושבעת של ערסים ופרחות יש לי משהו לומר בעניין. יצא לי ללכת תיכון לאומנויות שהרוב שם הם פריקים ויש אולי 10 גג פרחות וערסים בשיכבה ואז ראיתי משהו שקצת הטריד אותי. היה שם איש (תלמיד) בכיתה י"ב בן 18 לבוש כמו פריק עם כל מיני עגילים וג'ינסים נופלים ומעילי עור וזה פשוט הרגיש כ"כ שגוי. התקופה של הפריקיות זה תקופה של תיכון, של רחוקות מהמישפחה והחברים והלימודים והכל אבל רבאק אתה כבר לא נער! אתה גבר בן 18 אתה פשוט לא יכול להיתלבש ככה, החיים לא עובדים ככה. אז אם את שואלת אותי אני חושבת שפריקים זה דבר טוב שיכול להוביל למקומות הרבה יותר טובים מכל דבר אחר שנעשה בתיכון אבל גם לזה יש גבול. יש שלב שבו החיים ממשיכים ואסור להיתקע בנעורים ובמרדנות.
סורי על הנאום
סורי על הנאום
מה זה פריק ואני ממש לא סובל פרחות וסנוביות אני מעדייף ילדה טובה שלא זורמת עם כולם עם אופי טוב ושמעדיפה אופי על אופי
ברגע שאנשים יבינו שאנשים לא נמשכים לנורמלים שמתנהגים כמו כולם (אז מספיק להכיר מישהו אחד, כי כולם אותו דבר או לפחות מנסים), אלא למיוחדים, אלה שהם לא כמו כולם. פריק ד"א זה יוצא דופן, לא קשור ללובש שחור, או איזה מוזיקה הוא שומע
פריק זה לא דווקא אחד שלובש שחור זה בהתנהגות של אנשים ופריקים הם האנשים הכי נחמדים הכי אמינים והכי טובים שיכולים להיות ואני לא מתכוונת לפריקים הכבדים האלה שלובשים שחור כול היום ומחוררים כמו איזה ביגלה אני מתכוונת לפריקים שיש להם צורת חשיבה שונה לאנשים עם העומק..
דיי מסכימה איתך.
מתי יבינו שחלאס לתייג אנשים לפי סטיגמות?
באותו הנושא: