5 תשובות
את נכנסת להגדרות - צאטים -ו ואז יש לך אפשרות של גיבוי
שואל השאלה:
תודה!!
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני יכולה לעשות גיבוי לפני שאני מוחקת?
אנונימית
אם לא גיבת ישאר לך צ'אטים ריקים, אם גיבית יהיה לך את ההודעות עד לגיבוי האחרון שלך
כן, אבל אם היו לך גיבויים (ותבחרי להפעיל אותם) אז הכל יחזור.