6 תשובות
אל תמחקי תעשי לה דווקא חברה זבל
אולי התמונות הביכו אותה לא יודעת בכל מקרה היא יצא לא בסדר
שואל השאלה:
כל התמונות יפות שהיא פירסמה גם ככה באינסטגרם
אנונימית
וואו זה מזעזע את רצית רק לעשות לה טוב:( אל תקחי ללב את יצאת בסדר
אנונימית
וואי זה ממש ממש לא מתאים שהיא אמרה לך את זה
אני חושבת שזה לא הגיוני לכתוב לך שהיא לא חברץ אמת כי בסופו של דבר חבל
כן הייתי מדברת איתה ואומרת לה שזה ממש לא מתאים איך שהיא התנהגה ושעשית את זה רק מאהבה אליה )משהו כזה(
היא לא בסדר
אנונימית