7 תשובות
אחותי אני מציעה לך לנשום עמוק ובאמת לנסות לעשות את העבודות,מחר תקחי לך זמן פנוי ורק תראי אפילו על מה זה,לכולנו יש את העבודות האלה אני בטוחה שתצליחי לסיים עד ראשון
שואל השאלה:
ממש תודה:)))
ממש תודה:)))
אנונימית
אני חושבת שהשנה הזאת הייתה לא משהו עבור הרבה מאוד אנשים, המדינה שלנו כולה סובלת מפוסט טראומה, עסקים נסגרו ואנשים התמוטטו כלכלית והרבה מאוד תלמידים מתקשים לחזור ללידה מסודרת. אני חושבת שאת צריכה לבקש עזרה מחברה, לדבר עם המורה שתדחה לך את ההגשה ולספר לך שקשה לך לחזור ללמידה מסודרת ושאת צריכה זמן ותמיכה. דברי עם המורה שלך על הלבים להכנת העבודה ואין אפשר לפרוט את זה לחלקים. להכין ראשי פרקים, למצוא חומר ולארגן אותו. תבקשי עזרה - זה הרבה מאוד לעשות הכל לבד. תבקשי עזרה מכל מי שאת יכולה. כי אז דברים יהיו הרבה יותר קלים עבורך. ואני בעד להקליל את החיים. תמיד <3 את יכולה לעשות עבודות מושלמות בדרך שלך - אבל אל תתביישי לבקש עזרה. זו דרך נהדרת לזמן את השפע שיש ביקום עבורך. ומגיע לך - תתחילי לבקש. בטוחה שתופתעי לטובה
אני פשוט בדיוק כמוך ההורים שלי לא גאונים ואני צריכה לסמוך על עצמי בשיעורים והעבודות ואני נורא לא הייתי מרוכזת ובאמת שאני מנסה אבל אני לא מצליחה ואני כול הזמן אבל כול הזמן חושבת על העתיד שלי כי אני מפחדת לא כזה אבל לא מהורים שלי מעצמי אני מפחדת להתאכזב מעצמי אבל יש לי חברות שעוזרות לי ואני יכולה להישען אליהן אם את בחטיבה עד תיכון יש אפליקציה שקוראים לה טיקטק יש בה את כול התשובות לכול המקצועות וזה בחינם לגמרי ולכול השיעורים שיתנו ככה תוכלי להתמקד יותר בדברים כמו מבחנים ועבודות ומטלות במקום השיעורים
היי, קראתי את הפוסט שלך, אני שאת טרודה בגלל הלימודים שלך וההשפעות העתידיות על החיים שלך, שיש לך שלושה עבודות גדולות שאת צריכה לסיים ושאת רוצה לקחת את החיים בידיים שלך. רציתי לשאול האם הלימודים בזום הקשו עלייך? האם בבית עוזרים לך בלימודים? האם יש לך עוד חברים שצריכים להשלים את העבודות?
שמי עדי אני סטודנט (גם תלמיד) ומשתתף בתוכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשתות החברתיות. את יכולה לפנות אלי בכל נושא פה, בהודעות פרטיות, באינסטגרם, טיק טוק שלנו nayedet.digital או במייל שלנו [email protected]
וביחד נחשוב על מה עושים בשביל להתמודד טוב יותר עם הלימודים, אוכל לייעץ לך וביחד נחשוב כיצד תוכלי ללמוד בצורה פרודוקטיבית יותר ולהרגיש טוב יותר
עדי מעלם דיגיטל
שמי עדי אני סטודנט (גם תלמיד) ומשתתף בתוכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשתות החברתיות. את יכולה לפנות אלי בכל נושא פה, בהודעות פרטיות, באינסטגרם, טיק טוק שלנו nayedet.digital או במייל שלנו [email protected]
וביחד נחשוב על מה עושים בשביל להתמודד טוב יותר עם הלימודים, אוכל לייעץ לך וביחד נחשוב כיצד תוכלי ללמוד בצורה פרודוקטיבית יותר ולהרגיש טוב יותר
עדי מעלם דיגיטל
שואל השאלה:
אלה עבודות ממש ארוכות אני בספק שאני אצליח לסיים אותן ביום למרות שזה החלום שלי
אלה עבודות ממש ארוכות אני בספק שאני אצליח לסיים אותן ביום למרות שזה החלום שלי
אנונימית
אחותי אני עונה לך בכנות אני לא כותבת לך סתם ושתראי ותשכחי מזה, באמת מחר תנסי להתחיל את העבודות,תתארי אם מחר תשקיעי יום שלם בשביל זה ותסיימי ותהיי "חופשיה",לא היית רוצה? תאזרי תקווה לזה