11 תשובות
מי אמר שאני מתכתבת באינסטגרם
כי באלי
אני אישית מתכתבת בוואטסאפ באינסטגרם זה באמת לא נוח
רק ריפליי באינסטגרם
זה לא משנה לי איפה
זה ליטרלי אותו דבר סתמו כבר
אני גם וגם ולי נוח
לא מתכתב באף אחד מהם, מתכתב בטלגרם הכי נוח שיש, לא מתגעגע להשתמש באפליקציות האלה.
אנונימי
שואל השאלה:
צודק, אין על טלגרם בעולם! וכל מי שאומר שאינסטה זה כמו וואצפ - אל תתקרבו לרדיוס של העשר ס"מ שלי בחיים!!!!!!
צודק, אין על טלגרם בעולם! וכל מי שאומר שאינסטה זה כמו וואצפ - אל תתקרבו לרדיוס של העשר ס"מ שלי בחיים!!!!!!
אנונימית
גם וגם תלוי איפה אני נמצאת באותו הרגע
באותו הנושא: