6 תשובות
אם אתה משווה אותו לאלבומים הראשונים שלהם אז הוא נשמע נורא
אני אישית פחות אהבתי
אממ לא לא משהו כן אממ לא
לא משהו
זה נשמע לי כמו רוק לא כמו מטאל (אני יודעת שזה מטאל אבל ככה זה נשמע) ואני אוהבת עם צרחות ובקושי יש אז לא אהבתי
אני שונא את הסנאר של לארס ומעצבן אותי שאין סולו אחד של קירק אבל דווקא יש שם ממש אחלה ריפים של ג'יימס.
לאידע איך לסכם את הדעה שלי עליו.
התופים נשמעים כמו פח אשפה אבל באמת ובכללי הוא לא מדהים אבל לא באמת גרוע כמו שעושים ממנו
לא ככ התחברתי לאלבום האמת יש להם יותר טובים