7 תשובות
כי זה שם קליט ומגניב:)
אולי כי קל לזכור את זה, או שאולי החנות מנסה להיות מקורית..
בהצלחה.. ד"א-שאלה יפה!:)
בהצלחה.. ד"א-שאלה יפה!:)
בעיקר חיקוי לא מקורי כלל של מותגים מחו"ל.
ולמה קוראים לחניות שונות שמות של פירות וירקות בננה תפוז אבוקדו אפרסמון למה אין חנות בשם בצל ח ח ח אחלה שם לא?
השמות האלא באים מחול אנחנו פשוט תירגמנו את זה לעברית זה הכל
חוץ מזה אני אוהבת את תמנון
חוץ מזה אני אוהבת את תמנון
אני בטוחה שלמי שהמציא את השם של החנות שלו יש סיבה, אבל היא לא ידועה.
בעולם האופנה זה מקובל מאוד..
וכזה מגניב xd
מקווה שעזרתי ♥
וכזה מגניב xd
מקווה שעזרתי ♥
באותו הנושא: