5 תשובות
אותו הדבר
נשמע עצוב אני הבאתי חברים קרובים הזמנתי אוכל היינו אצלי עד איזה 4 בבוקר המשטרה הגיעה והם התפזרו הביתה
מזל טוב 3>
מזל טוב 3>
אצלי עוברים לבד.. רק עם המשפחה
ממש עצוב לי לשמוע את זה, את רוצה לדבר? אני תמיד כאן!
ממש עצוב לי לשמוע את זה, את רוצה לדבר? אני תמיד כאן!
וואו:(
קודם כל מזל טוב אמנם באיחור אבל אני מקווה שתסלחי לי
ועצוב לי עלייך שככה את חווה את הימי הולדת שלך:(
קודם כל מזל טוב אמנם באיחור אבל אני מקווה שתסלחי לי
ועצוב לי עלייך שככה את חווה את הימי הולדת שלך:(
מזל טוב:)
באותו הנושא: