16 תשובות
שואל השאלה:
י
י
קישורים מצורפים:
אנונימי
אבל לשתי החולצות השניות אני לא מצליחה להיכנס
נחמדה ,עליי זה לא ישב יפה
שואל השאלה:
יפה גם?
יפה גם?
קישורים מצורפים:
אנונימי
והחולצה האחרונה ממש אהבתי
יואו דארק סייד אוף דה מון!
מגניב!
מגניב!
האחרונה מהממת
לא מתחבר לסגנון
אבל תתחדש אחי
אבל תתחדש אחי
החולצה של פינק פלויד מושלמת ברמות. איפה קנית?
שואל השאלה:
קניתי באתר של פול אנד בר, אבל נגמר המלאי אחרי שהזמנתי.
אם אראה שחזר אשתדל לעדכן אותך.
קניתי באתר של פול אנד בר, אבל נגמר המלאי אחרי שהזמנתי.
אם אראה שחזר אשתדל לעדכן אותך.
אנונימי
^^תודה רבה, תתחדש
נייס
דאממממ
הסטיילל
מ ה מ ם !
הסטיילל
מ ה מ ם !
אנונימית
היא ממש חמודה
שואל השאלה:
http://www.up2me.co.il/imgs/88105719.jpeg
http://www.up2me.co.il/imgs/88105719.jpeg
אנונימי
שואל השאלה:
והנה עוד אחת
http://www.up2me.co.il/imgs/88105719.jpeg
והנה עוד אחת
http://www.up2me.co.il/imgs/88105719.jpeg
אנונימי
באותו הנושא: