16 תשובות
שואל השאלה:
י
אנונימי
אבל לשתי החולצות השניות אני לא מצליחה להיכנס
נחמדה ,עליי זה לא ישב יפה
שואל השאלה:
יפה גם?
אנונימי
והחולצה האחרונה ממש אהבתי
יואו דארק סייד אוף דה מון!
מגניב!
האחרונה מהממת
לא מתחבר לסגנון
אבל תתחדש אחי
החולצה של פינק פלויד מושלמת ברמות. איפה קנית?
שואל השאלה:
קניתי באתר של פול אנד בר, אבל נגמר המלאי אחרי שהזמנתי.
אם אראה שחזר אשתדל לעדכן אותך.
אנונימי
^^תודה רבה, תתחדש
דאממממ
הסטיילל
מ ה מ ם !
אנונימית
היא ממש חמודה
שואל השאלה:
http://www.up2me.co.il/imgs/88105719.jpeg
אנונימי
שואל השאלה:
והנה עוד אחת
http://www.up2me.co.il/imgs/88105719.jpeg
אנונימי