26 תשובות
לא
למה שהיא תשים לך
נסה, מקסימום תמרח לעצמך :)
ולדעתי, ורוד בהיר, לבן, שחור וסגול.
תדבר איתה על זה , ושחורר
שואל השאלה:
איפור היא גם תסכים?
אנונימי
למה שהיא תסכים?
ממש לא ימוזר
שואל השאלה:
למה היא לא תסכים?
אנונימי
כן למה שלא תסכים לשים לך איפור ^^
אם היא לא תסכים בוא אלי אני אשים לך חחח
^^ אני ממליצה לך לנסות ולשאול אותה, מקסימום אם היא לא מסכימה, תמרח/ תאפר את עצמך, או שתבקש ממשהו אחר.
שואל השאלה:
אם היא לא תסכים מה לעשות?
אנונימי
^ תמרח לעצמך לק/ תאפר את עצמך (אתה יכול להיעזר בסרטונים מהיוטיוב)/ תבקש ממישהו אחר.
שואל השאלה:
אני לא יודע לבד
אנונימי
^ אז כתבתי, אתה יכול להיעזר בסרטונים מהיוטיוב או לבקש עזרה מידידות שלך.
שואל השאלה:
לא פדיחה לבקש ממנה?
אנונימי
לאא ממש לא אל תתפדח חיים פעם אחת לך על זהה
^^ לא, למה פדיחה?
תמיד עדיף לנסות מאשר לא לנסות.
שואל השאלה:
זה לא מוזר שאני עושה דברים של בנות?
אנונימי
^ מה פתאום, בכלל לא.
ואין דבר כזה "דברים של בנות", אלה דברים שהחברה המציאה.
אל תתייחס למה שאחרים יחשבו על זה, מה שאתה חושב זה מה שחשוב, לא מה שהחברה חושבת.
תעשה מה שאתה אוהב ומה שעושה לך טוב.
לא למה שזה יהיה מוזר תעשה מה שטוב לך^
אם זה גורם לך להרגיש טוב עם עצמך תעשה את זה אל תדפוק חשבון לאף אחד d:
כן אני חושבת, וצבע שחור (הכי מ ו ש ל ם ם ם )
איך היא הסכימה?
כן אין סיבה שלא, ממ צבע תכלת.
thv
שואל השאלה:
עוד לא שאלתי אותה
אני ישאל אותה שהיא תחזור הביתה
אנונימי
שחור, לבן, כחול בהיר כזה אני אוהבת, סגול בהיר גם, מה שאתה חושב שיפה
תודיע מה היא אמרה
נ.ב כדאי לך שחור