9 תשובות
שואל השאלה:
בספארי הזה, ככה קוראים לו?

ושירים לא באמת אכפת לי
אנונימית
היו לי את כל הסוגים של טלפונים . כרגע אני עם אנדרואיד אבל בעיקרון פשוט יש אפליקציות שאפשר רק עם אנדרואיד ( וכנל הפוך ) ופשוט יותר קשה לתכנת אייפון ... יותר קשה לגבות נתונים והוא עובד קצת שונה . זהו מבחינת איכות מצלמה בטלפונים הכי טובים זה כמעט אותו דבר
שואל השאלה:
כמה יותר קשה לגבות נתונים?
אנונימית
אי אפשר להוריד שירים אבל יש אפלקציות

הסוללה נגמרת יחסית מהר מאנרואינד

מה שמעצבן אצלי יחסית זה שאף פעם אין לי אחסון וקניתי את החבילה הגדולה יחסית ומחקתי חצי מהדברים שלי ואומרים שאין לי אחסון וזה עיצבן אותי
1. יותר קשה לשים צלצול שאתה רוצה לשעון מעורר, טלפון בסוגי אייפונים מסויימים הסוללה יורדת מהר, באייפונים הישנים אפל שמים תקלות, להוריד שירים, וכולי וכולי יש הרבה חסרונות אבל גם הרבה יתרונות

2. בקטנה זה לא ממש קשה

3. סבבה לגמרי
^^^בזה אני לא מאוד מבינה ( בזה אח שלי טיפל חחח ) אני רק יודעת שהיה להם הרבה יותר קשה וזה כל הזמן עשה להם בעיות ודרש המון מאמץ ובסוף בכלל מחק כמעט הכל . באנדרואיד פשוט מורידים אפליקציה וזה מעביר הכל לטלפון החדש
שואל השאלה:
אוקי תודה לכםם
אנונימית
1. אין ממש חסרונות, רק שצריך לשלם על הicloud בשביל הרבה תמונות.
2. אין בעיה בהתחלה את לא ממש תביני אבל לי לקח ממש קצת זמן להבין הכל.
3. המנוע חיפוש הרבה יותר טוב כי אפשר לפתוח כמה תיקיות, והחנות אפליקציות אותו הדבר כמו באנדרואיד.
1. הסוללה קצת יותר חלשה והרבה יותר דברים עולים כסף
2 אממ אצלי בעיקרון הכל נמחק... חוץ מכמה תמונות ששלחתי לפני למישהו בוואצאפ ואז הוא שלח לי. אבל אפשר להעביר דברים מהמחשב זה לא בעיה
3. המנוע חיפוש מהיר וחנות האפליקציות לא מסובכת
בכללי החוויה שלי עם האייפון הרבה יותר טובה ויותר קל לי וקליל לי:)