התחברות
הרשמה
זה בסדר שכל היום שתיתי רק גוס שוקו חצי לחמניה עם נקניקה וקיווי זה נורמאלי?
1 באפריל 2021, 20:01
תפריטים
תשובה אחת
שואל השאלה:
אני יודעת בלי לבכוץ אני לא מרגישה טוב הכל בגלל אבא שלי
אנונימית
באותו הנושא:
אכלתי היום טוסט, שתיתי תה, שוקו, מיץ, ואכלתי חטיפים עד עכשיו
אכלתי אתמול 4 לחמניות (כל היום) זה בסדר?
שתיתי היום רק שוקו ועכשיו אני אוכל קצת פסטה, נורא?
שתיתי שוקו היום הגיוני שיהיה לי כאבי בטן?
מי זוכר שבקייטנות תמיד היה לחמניה יבשה ושוקו?(אצלי היה לחמנייה יבשה עם תרופית)
אכלתי היום שקשוקה ביצה אחת עם חצי לחמנייה וכוס שוקו זה בסדר?
מי אוהב שוקו ולחמניה ?
אני אוכלת כל בוקר לחמניה ושוקו בשקית, זה משמין?
היום בקושי אכלתי בצוהריים שתיתי כוס שוקו ובערב אכלתי 4 בורקסים ושתיתי קולה זה בסדר?יכול לקרות לי משהו,?
שתיתי שוקו עם קצת סוכר ולחמניה וחצי עם שוקולד עד עכשיו זה ממש הרבה?
אם אכלתי 2 לחמניות -פשוט מלא- היום זה בסדר?