8 תשובות
אני חושבת שכולם מרגישים שאין מישהו שיכול לצלם את עצמם יותר טוב מעצמם, זה נורמלי לגמרי להרגיש ככה
גם אני ככה.
אני בטוחה שאתה מהמםם. ואני בטוחה שאף אחד לא רואה את זה ככה. (:
אני בטוחה שאתה מהמםם. ואני בטוחה שאף אחד לא רואה את זה ככה. (:
אחי יש מצב שזה אני פשוט כתבתי את השאלה הזו ממשתמש אחר ?
אחד לאחד אחי פשוט ככה אני מרגיש
אחד לאחד אחי פשוט ככה אני מרגיש
אנונימי
וואוו גם לי זה קורה תמידד
כי המצלמה של הסלפי והמראה הפוכות מאיך שאתה נראה במציאות אז אתה רגיל לאיך שאתה נראה ככה וברגע שמצלמים אותה ממצלמה אחורית זה באמת איך שאתה נראה ואז בגלל שאתה לא רגיל למראה הזה אתה מרגיש ככה
אבל אל תדאג אף אחד לא שם לב לדברים האלה הכל טוב
אבל אל תדאג אף אחד לא שם לב לדברים האלה הכל טוב
שואל השאלה:
אתה אח יקר ^^^
זה הורג אותי מבפנים ההרגשה הזאת של לראות אותי ממצלמה של מישהו אחר. בכללי שמצלמים אותי מהצד זה גומר אותי
אתה אח יקר ^^^
זה הורג אותי מבפנים ההרגשה הזאת של לראות אותי ממצלמה של מישהו אחר. בכללי שמצלמים אותי מהצד זה גומר אותי
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מבין למה
כמסתכלים על עצמך במראה אתה לא נראה כמו שאתה נראה במציאות?
אני לא מבין למה
כמסתכלים על עצמך במראה אתה לא נראה כמו שאתה נראה במציאות?
אנונימי
^ זה אותו הדבר כל השטויות שאומרים זה סתם חרטא
באותו הנושא: