6 תשובות
חחח אהה וגם אוכלים ברווז oֹ_o
מקבלים המון מתנות (-;
חחח שמים עץ של חג המולד ומביאים מתנות ויש גם כל מיני תוכניות מיוחדות בטלוויזיה ומכינים אוכל טעים ונישארים ערים עד 3 בבוקר חוחוחוחו!
מקשתים עץ ואוכלים עוף הודו שלם
וסנטה זה רק הילדים עד גיל 13 מאמינם
מקשטים עץ ואז מחכים בלילה שסנטה קלאוס ישים שם מתנות.
אנונימי